Péče o kvalitu – zapojte se i Vy!

Tisk Email

Značka kvality „Pečujeme o kvalitu“ podporuje rozvoj a zajištění kvality ve službách. Je zde pro vás – cestovní kanceláře a cestovní agentury.

Nyní máte možnost o značku kvality zdarma zažádat a tím získat konkurenční výhodu před ostatními.

Metodika byla vypracována ve spolupráci ACK ČR i AČCKA! Certifikace je tak založená na vzájemné spolupráci našeho segmentu.

Nová značka Q je postavena na 3 pilířích

  1. Kvalita služeb
  2. Komunikace
  3. Bezpečnost

Nová značka Q volně navazuje na Český systém kvality služeb, který představoval systémové řízení kvality služeb v České republice.

Pevně věříme, že i tento velmi zjednodušený model přispěje organizacím dosáhnout vyšší spokojenosti zákazníků a podpoří konkurenceschopnost České republiky jako turistické destinace. 

Jak se můžete zapojit? 

Investujete svůj čas do zlepšování kvality služeb. Značka Q je vhodná pro malé, střední i velké podniky. Obsah je přizpůsoben vaší velikosti i vašemu sektoru. Stačí vyplnit jednoduchý check list a poslat jej k posouzení!

Zájemci o značku 

  • Kontaktujte nás (bez ohledu na členství) – info@ackcr.cz
  • Prostudujte materiály, vyplňte jednoduchou žádost „check-list.“ 
  • Vyčkejte na stanovisko Řídícího centra kvality k udělení značky ve shodě s agenturou CzechTourism.   
  • Potvrďte souhlas s podmínkami značky/ využívání značky.
  • Značka Q je udělena na 3 roky. 

Chcete-li se zapojit, jsme tu pro Vás! Obraťte se na nás – info@ackcr.cz

Máme pro vás k dispozici jednoduchou metodiku a check- list, který vyplníte a zašlete k posouzení 😊

Výhody zapojení

  • Značka Q je jediná oficinální známka udělená profesionálům v cestovním ruchu za jejich klientskou vstřícnost a neustálé budování kvality svých služeb
  • Známka je udělována agenturou CzechTourism ve spolupráci s Českou unii cestovního ruchu 
  • Prezentace na portále Kudyznudy.cz 
  • Propagace v materiálech profesního sektoru 
  • Značka Q je udělována na 3 roky. 

 

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

ACK ČR_průvodce zákazníka_2024

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner