Nabídka práce: CK Adventura - Samostatný pracovník/pracovnice klientského oddělení

Tisk Email

Členská cestovní kancelář Adventura nabízí pracovní místo, a to na pozici SAMOSTATNÝ PRACOVNÍK/PRACOVNICE KLIENTSKÉHO ODDĚLENÍ.

Cestovní kancelář Adventura hledá novou kolegyni či kolegu na pracovní pozici samostatný/-á referent/-ka klientského oddělení, který ocení rozmanitost práce v cestovním ruchu a nabídne naší společnosti dostatek pečlivosti a spolehlivosti. Jedná se o zaměstnání na hlavní pracovní poměr.

Cestovní kancelář Adventura byla založena v roce 1990 nadšenými cestovateli a milovníky aktivního pobytu v přírodě. V nabídce má širokou škálu destinací, od exotických tropických ostrovů až po oblíbené turistické a horské lokality. Kromě klasických poznávacích zájezdů nabízí Adventura také aktivní dovolenou s možností sportovního vyžití, jako je cyklistika, treking a lyžování. Svým zákazníkům se snaží ukázat svět kolem nás v celé jeho pestrosti a různorodosti, ale trochu jinýma očima... Šetrnější způsob cestování s sebou přináší možnost hlubšího splynutí s místními zvyklostmi i životním stylem, a pomáhá tak vidět život v širších souvislostech.

Požadujeme: 

  • SŠ vzdělání (preferujeme zaměření na obchod a cestovní ruch) 

  • znalost práce na PC (MS Office – především Word a Excel) 

  • komunikační a prezentační dovednosti (osobně, e-mailem i telefonicky) 

  • pečlivost, flexibilitu, samostatnost a ochotu učit se nové věci 

  • výhodou je orientace v problematice cestovního ruchu  

  • výhodou je praxe v obchodě nebo v oblasti komunikace s lidmi a sportovní duch  

Náplň práce: 

  • prodej veškerých produktů cestovní kanceláře včetně vedení pokladny  

  • zpracovávání webových rezervací a správa klientů  

  • komunikace se zákazníky (osobní, telefonická, písemná, e-mailová)  

  • komunikace s provizními prodejci a partnerskými CK  

  • zpracovávání informací o zájezdech a jejich poskytování zákazníkům a provizním prodejcům  

  • evidence smluv o zájezdu, plateb a požadavků klientů  

  • příprava odbavení zájezdů (rozesílání pokynů k zájezdům, příprava vypravení zájezdů ap.) 

  • účast na výstavách a veletrzích 

Nabízíme: 

• plný pracovní úvazek • možnost kariérního růstu • zaměstnanecké a cestovatelské výhody (stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, sick days a další) • příjemné pracovní prostředí ve stabilním týmu • zajímavou a rozmanitou práci • místo výkonu práce Praha–Vršovice   

Výběrové řízení: 

Životopis s fotografií a průvodním dopisem zasílejte e-mailem na adresu: konkurz@adventura.cz, nejpozději do 30. 9. 2024.

Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor.

Nástup: ideálně 1. 11. 2024, možno i dříve.

Inzterát.

Hledání členů

VYPLATÍ SE VÁM ČLENSTVÍ V ACK ČR?SPOČÍTEJTE SI TO!

Máte nějaké dotazy nebo zájem o členství?Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Metodiky

Ne x oprávněné podnikání

Jak postupovat v kritických situacích v cestovním ruchu

Péče o kvalitu

Kontakt

Asociace nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří.  Tj. není oprávněna řešit reklamace a zaujímat k nim stanoviska.

Smluvní vztah se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán (soud/mimosoudní řešení sporu ADR při ČOI).

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
E-mail: ackcr@ackcr.cz

Free Vector | Instagram icon

Chcete dostávat nabídky na semináře ACK ČR?
Napište nám na ackcr@ackcr.cz

Veletrhy

 

 

 

 

 

Partneři

 

 

Mediální partner